• adhdv.gif
  • DSM-5V ss.gif
  • evolucv.gif
  • show_odnosiljudiV.jpg
  • show_PetzovaStatistikaV.jpg
  • show_polne-razlikeV.gif
  • show_samoregulacijaV.jpg
  • show_savjetovateljV.jpg
  • show_standardimV.jpg
  • show_treningv.jpg
  • wisciV.gif

Samoregulacija učenja

Email
Autor: Izabela Sorić
Izdavač: Naklada Slap, Zagreb
Cena: 6.732,00 Din.
Opis

Pre tridesetak godina u psihologiji obrazovanja došlo je do razvoja paradigme obrazovanja usmerene na učenika koju karakteriše doživljavanje učenika kao kognitivno, motivacijski, emocionalno i ponašajno aktivnog učesnika u sopstvenom procesu učenja. Upravo je srž ove paradigme na neki način obuhvaćena u konstruktu samoregulacije učenja.

Učenje je nešto čime učenik aktivno "upravlja", a ne nešto "što mu se događa".

Knjiga se bavi individualnim dispozicijama učenika s kojima oni ulaze u proces samoregulacije učenja, jednako kao i motivacijskim, kognitivnim i emocionalnim komponentama ovog procesa, a raspravlja se i o kontekstualnim (prvenstveno socijalnim) odrednicama samoregulacije učenja.

Svrha ove knjige jeste osvešćivanje svih učesnika procesa obrazovanja (učenika, roditelja, nastavnika, obrazovnih stručnjaka itd.) o njegovoj važnosti za postizanje ukupnog kvaliteta obrazovanja, kao i o potencijalnim načinima na koje se taj kvalitet može poboljšati.

Tekst je prvenstveno usmeren na samoregulaciju učenja iz perspektive učenika, odnosno bavi se samoregulacijom učenja, a ne samoregulacijom podučavanja.

 

Pogledajte i sadržaj knjige 

Godina: 2014 Izdanje: 1.
ISBN: 978-953-191-783-4 Format: 17,5 x 24,5 cm
Povez: Tvrdi  Broj stranica: 665